måndag 7 januari 2008

gröna tankar

nytt år och nya möjligheter. tog ledigt ett par dagar för att återhämta mig från julhelgens arbetsbörda. vips, så kände jag en liten gnista av inspiration och jag gjorde klart lilla bystiga damen som jag fick en beställning på i slutet av förra året.
grönt är skönt har jag också kommit fram till, då sambon slog till och köpte ett par gardiner i lyxigt chokladpralinsprasselpappersgrönt för att förnya vardagsrummet. nu har jag hängt upp gröna glaslyktor från indiska i fönstret och köpt en prydnadskudde som fångar det nya gröna temat. mera grönt ska det bli hade jag tänkt...fast på gaffeln ;)



3 kommentarer:

H ennA sa...

Grönt är skönt...så söt din lilla docka blev...du är så duktig! kreativ!

kramis

H ennA sa...

Saknar dig!
En massa kramar till dig söstra min!

Hyvää ystävänpäivää!

Love / sis

H ennA sa...

Pojkarna har haft mycket att prata om :-)
Du har ju din supersnygga resväska som JAG e avis på!