måndag 31 mars 2008

rensa i röran

det är en befriande känsla att kasta saker. att rensa och ha mod att kasta bort. att fundera på vad man vill ta med sig till nästa resa livet bjuder på och sortera bort det som bromsar färden.

att kika i gömmor man glömt bort och upptäcka saker på nytt. underbart och svettigt på samma gång. nyttigt för själen. nu har vi kastat mängder av onödiga prylar under helgen och det finns mängder kvar att kasta, men bara att ha kommit i gång är som en dröm. min sambo har visat sina bästa sidor och har varit en riktig sorterarhjälte den senaste tiden. fattas bara en hjältedress och en sidekick så har vi en riktig seriehjälte att bjuda på!



på bilden ser du små paket jag fyndade på ett loppis för ett tag sen. funderar på att låta dom cirkulera....

3 kommentarer:

H ennA sa...

de där känner jag igen ;-)
jag kommer gärna och botaniserar bland dina gamla prylar, kasta inget innan jag fått titta igenom dem! :-P

Flora sa...

Whobyfire, I'm just stopping in to say hello and to tell you that I've given you an award, come visit and see!
Blessings,Flora

Anonym sa...

maste kolla:)