onsdag 9 april 2008

rosa kanin och mördegskaka

fick ett paket i brevlådan i början av veckan- fick hem min andra "sad girl" från amerika. de är så söta dessa små skapelser! den första är i bakgrunden och den senaste har en rosa kanindräkt på sig. amerikanaren som gör dessa små figurer är riktigt duktig och snäll mot spargrisen också:)

alltid trevligt med paket! annars är det förkylningstider hemma och min dotter börjar känna sig rastlös. tillbaka till skolan imorn men innan dess bakades det mördegskakor. jättegoda! det anas en liten konditor hos tösa min...







3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag är så glad att jag hittade hit igen! Var in här i vintras och tappade sen länken och har letat nått så förgrymmat. Dina dockor är helt underbaaara! Får jag visa bilder på min blog? Ska du inte fylla på din etsyshop snart?

Anonym sa...

min mail är mittlillahus@gmail.com, kan du skicka din mailadress är du snäll?

H ennA sa...

Hej sis!
Alltid roligt med paket :-P
Häftiga dockor du fått tag på!
Lilltösa din får komma hem till oss och baka, finns det några kakor kvar?! Ser riktigt mumsigt ut!

Kramis