fredag 12 december 2008

december

december, december. min månad. det har hänt mycket i december, mycket att bearbeta, mycket att ta tag i, mycket att utvecklas, mycket att njuta, mycket tid för tankeflöden, tid för kreativitet, renovering...julpyssel. jag önskar jag kunde fånga upp flödet med bilder, men minneskortet till kameran har försvunnit, så jag får vänta med att spegla av min tillvaro. jag skulle vilja visa bilder på julgodiset vi trollade fram i veckan, hasselnötter rullade i rosa marsipan, doppade ivit choklad och sprinklade med strössel, ischoklad i hjärtformar, hemmalagad knäck, vita kokostoppar...och pepparkakshuset som blev ett katastrofbygge detta året. istället visar jag pepparkakshuset för ett par jular sedan- det får symbolisera julkänslorna vi går och myser omkring med just nu.

1 kommentar:

H ennA sa...

Härligt pepparkakshus! God Jul sis!

kramis