tisdag 6 november 2007

loppisfynd

jag glömde visa vilka loppisfynd jag gjorde när jag försvann in i tidsbubblan...en gammal tobakslåda...




















...med fina detaljer...





i lådan stoppade jag mina andra små loppisfynd jag gjorde på min lilla resa i bubblan...





hittade en gammal plåtburk- ääääälskar plåtburkar, spets och ett par extremt söta ordböcker-mindre än en tändsticksask...













"lilliput" jo man tackar :)
















visst är det konstigt när man inte letar så hittar man? som dessa underbara nycklar för 5 kr styck.
är redan sugen på nästa loppisresa.

1 kommentar:

H ennA sa...

Nedrans vad fina grejer du har! Jag kika ju på din lilla låda oxå men köpte den aldrig.. höh..den var ju bedårande vacker!dina fotografier gör sakerna du fyndat verkligen rättvisa! Superb!