fredag 14 december 2007

nominering

söstra min från "hennas dagdrömmar" http://henna69.blogspot.com/
har gett min denna nominering:



tusen tack! :)
nu är det meningen att jag ska lista sju slumpmässiga fakta om mig själv...here we go:
1. Jag blir fnittrig och drar ordvitsar när jag är trött.
2. Jag har en liten blårandig snuttekudde när jag sover (min dotter har sytt den på fritids) .
3. Jag tycker om att hålla handen på min sambos mage.
4. Jag kan komma på uppfinningar som inte finns, men som borde finnas enligt mig...
som en trappklättrare på hydraulik.
5. Jag är en smyghamstrare av allt som jag tycker är "bra-att-ha".
6. Jag är allergisk mot ostrykna skjortor.
7. Jag vispar med mina fötter när jag myser :)
hoppla...jag skulle kunna fortsätta med mer fakta. det var lättare än jag trodde :)
får väl skriva en trivial instruktionsbok till mig själv ha ha...

1 kommentar:

H ennA sa...

He he..jag vet en massa slumpmässiga fakta om dig ;-)t ex att du kan dricka kallt kaffe?! Du är ibland så där charmigt disträ..osv osv..
Kramis