onsdag 26 mars 2008

sleepwalking


min lediga dag spenderade jag med en gammal barndomsvän och passade på att inhandla diverse prylar från affärer som inte finns i min stad. traskade i ett vitt vinterlandskap och försökte värma mina händer i fickorna- den kalla vinden från kusten kommer alltid som en överraskning, trots att man kämpat mot den i flera år. tur att affärerna bjöd på både värme och ögongodis...köpte med mig ett block med fina papper, pins, klistermärken, och min polymerlera så att jag kan skapa fler ståltrådsfigurer. efter tågresan hem hamnade jag i en djup sömn som tog mig runt klockan ett varv. hmm...mysko.

här är iaf en titt på blocket med papper jag köpte...


fiiint papper. ska kanske använda till tags och vykort. annars är inte scrapbooking min grej riktigt.





lite småprylar till min dotter när hon kommer hem efter påsklovet :)

nu ska jag skicka iväg ett paket till america och hoppas snöflingorna låter det färdas mjukt.

Inga kommentarer: