fredag 16 november 2007

en katt i arv


när jag var liten stickade min mamma en katt-tröja till mig. jag älskade den och var enormt stolt över att ha den på mig i skolan. måste ha varit ca 9-10 år gammal när jag fick den. enligt mamma är det den enda tröjan hon har stickat. nu hittade jag den bland mina gömmor i garderoben och gav den till min lilla 9-åriga tös. hon blev jätteglad! jag sa att jag hade haft den som liten och vips blev tröjan extra speciell. nu är det hennes tur att vårda den och ta hand om katten...och katten ser nöjd ut för att se världen igen :)

5 kommentarer:

H ennA sa...

Tröjan är bedårande! En riktig klenod..Vi har blivit Stargate fantaster ;-) Halva helgen har gått åt att beskåda andra planeter he he..

H ennA sa...

Det va ju trist att du varit sjuk..hoppas du får tillbaka orken o inspirationen! Ja det vore inte helt fel med loppis igen ;-)
*we wish you a merry christmas...* nu spelas det lite julmusik..premiär för i år...jag vill ha lite mer inspiration..

kram

Emma Clara sa...

Nu vart jag sugen att fynda på loppis igen!!!!!!

Ann-Catrin sa...

Tröjan var ju bara så fin!!!
Att du lyckades gå från loppisen UTAN plåtburkar..det skulle inte jag ha gjort,så himla fina
Grymt fina bilder du har..dockorna är ju helt outstanding!
Kommer snart och tittar in igen
Ha det bäst!

Kathys Home sa...

Gud vad kul att hitta en gammal omtyckt sak sådär, å vilken tur att du har en dotter som kan använda den...jättefin sida å mycket kul att läsa...//kat